Altres serveis

D’una manera directa, a través del nostre experimientat equip de treballadores i treballadors o amb la col·laboració d’empreses i assessors externs de contrastada solvència i experiència, des d’Ottesa Assessors esmercem bona part dels nostres esforços per oferir-vos tot un seguit productes i serveis  per afrontar el vostre dia a dia com a empresa amb la major seguretat i eficàcia, a més d’ajudar-vos a complir amb les diferents normatives i tràmits derivats del desenvolupament de la vostra activitat empresarial.

A Ottesa Assessors posem al vostre abast un equip de professionals que per assessorar-vos en la tramitació i gestió de les vostres assegurances amb l’objectiu que tingui cobert, amb rigor i eficàcia, qualsevol imprevist que pugui sorgir en el transcurs de la vostra activitat empresarial.

Assegurances

  • Assegurances de conveni
  • Responsabilitat Civil.

Ottesa Assessors, en col·laboració amb els millors especialistes del mercat a Lleida, us ajudarà a complir amb tots els requisits derivats de l’aplicació de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Oferim un servei amb solucions personalitzades; sempre en contínua comunicació i coordinació amb el client.

la Prevenció de Riscos Laborals és una obligació que totes les empreses han de complir amb l’objectiu de promoure la seguretat i la salut dels treballadors/es mitjançant la identificació, avaluació i control dels perills i riscos associats a un procés productiu, a més de fomentar el desenvolupament i implantació d’activitats i mesures necessàries per prevenir els riscos derivats del treball. El seu incompliment pot comportar greus sancions.

Prevenció de riscos laborals

  • Evitar els riscos.
  • Avaluar els riscos que no es puguin evitar.
  • Combatre els riscos a l’origen.
  • Adaptar la feina a la persona.
  • Tingueu en compte l’evolució de la tècnica.
  • Substituir allò perillós pel que comporti poc o cap perill.
  • Planificar la prevenció.
  • Adoptar mesures que anteposin la protecció col·lectiva a la individual.
  • Donar les instruccions degudes als treballadors.

A Ottesa Assessors, comptem amb la col·laboració experta de diferents professionals gràcies als quals podrà complir, d’una manera còmoda i eficaça amb totes les obligacions derivades del compliment de la LOPD, independentment que la seva empresa utilitzi dades de caràcter personal d’un nivell bàsic, mitjà o alt.

LOPD

Nivell bàsic

Dades identificatives, com el NIF, NIE número de la Seguretat Social, nom, cognoms, adreça, telèfon, signatura, imatge, correu electrònic, nom d’usuari, número de targeta, matrícula, etc…

Nivell mitjà

Dades relacionades amb infraccions de caràcter administratiu o penal, solvència o crèdit, dades tributàries o de la Seguretat Social, dades de prestació serveis financers, i altres que facin una referència a la personalitat o comportament de les persones, com gustos, costums, aficions etc…

Nivell alt

Dades vinculades amb l’origen racial, religió, creences, ideologia, orientació sexual, violència de gènere o salut.

En cas d’incompliment d’aquesta llei, poden aplicar importants sancions econòmiques. L’import anirà en funció del nivell de dades afectades, que poden anar des dels 900€ fins als 600.000€.

Els nostres serveis base:
  • El primer i bàsic, és l’inscripció de fitxers en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.
  • Elaboració del document de seguretat obligatori dins del seu negoci.
  • Redacció de les clàusules en contractes que donen accés a dades per part de tercers.
  • Si la seva empresa disposa d’un servei de vídeo vigilància, li tramitarem la documentació requerida i li facilitarem el material informatiu d’obligada exhibició.

Una de les claus per a l’èxit de les nostres empreses és comptar amb una correcta i adequada política de comunicació, un vehicle a través del qual es pot aconseguir que les nostres empreses, els seus productes i serveis, siguin més visibles, notoris i competitius. Perquè pugui assolir aquests objectius a Ottesa Assessors comptem amb la col·laboració de Z! Comunicación & Eventos, una agència de comunicació que posa a la seva disposició els seus coneixements, experiència, talent i mitjans per aconseguir que la seva empresa comuniqui, d’una manera convincent i eficaç, tot allò que és capaç d’oferir.

Comunicació corporativa

  • Gabinet de premsa
  • Gestió de xarxes socials, pàgina web
  • Elaboració de plans i estratègies de comunicació i relacions públiques
  • Relació amb els mitjans de comunicació,
  • Disseny i implantació de la seva imatge corporativa i institucional
  • Gestió publicitària
  • Organització d’esdeveniments