02/07/2025

Amb l’arribada de l’estiu… també canvia el nostre horari!

Del 30 de juny al 14 de setembre l’atenció al públic serà de dilluns a divendres de 08.00 a 15.00 hores.  Aquesta mesura, que ja és habitual en la nostra assessoria, respon a la voluntat d’Ottesa Assessors de facilitar la conciliació entre la vida laboral i personal del seu equip de professionals.

Amb l’arribada de l’estiu, a Ottesa Assessors modifiquem el nostre horari d’atenció al públic. A partir del 30 de juny i fins al 14 de setembre, us atendrem de dilluns a divendres, de 08.00 h a 15.00 h.

Aquest canvi ens permet afavorir la conciliació de la vida laboral i familiar del nostre equip de professionals, una prioritat que defensem com a empresa compromesa amb les persones. Sabem que el benestar del nostre equip és clau per poder continuar oferint-vos un servei de qualitat, atent i rigorós.

Tot i aquest ajust, el nostre compromís amb vosaltres no canvia. Continuem a la vostra disposició per a qualsevol gestió, consulta o tràmit. Per tal d’atendre-us com cal, us recomanem demanar cita prèvia: així ens assegurem que la persona encarregada pugui dedicar-vos tot el temps i l’atenció que necessiteu.

Som la vostra assessoria a Lleida: integral, propera i professional

Des de gairebé 50 anys, a Ottesa Assessors ens dediquem a oferir serveis integrals d’assessoria a Lleida amb un enfocament multidisciplinari i orientat a la persona. El nostre equip —format per professionals altament qualificats— destaca per la seva formació, experiència i per la proximitat amb la qual atenem cada client, ja sigui particular, autònom o empresa.

Aprofitem per recordar-vos tots els serveis que us oferim des de la nostra assessoria:

  • Àrea laboral: gestió de nòmines, contractes, cotitzacions, altes i baixes, assessorament per a empreses i autònoms, ERE, pensions, etc.
  • Departament fiscal i comptable: tramitació d’impostos, IVA, societats, certificats, assessorament fiscal i comptable, inspeccions, etc.
  • Àrea jurídica: assistència legal en temes laborals, civils, mercantils i familiars. Contractes, herències, reclamacions i molt més.
  • Gestoria administrativa: tràmits davant de l’administració, matriculacions, canvis de nom, permisos de circulació, impostos locals…
  • Tramitacions d’estrangeria: gestió de NIE, permisos de residència i treball, renovacions, autoritzacions i tot el que necessiteu per establir-vos o regularitzar la vostra situació legal.
  • Assegurances i prevenció de riscos laborals: per a empreses i autònoms, amb cobertura completa i adaptada a cada activitat.
  • Protecció de dades (LOPD): acompanyament complet per garantir el compliment de la normativa.
  • Coaching empresarial i personal: per millorar la presa de decisions, el lideratge, la comunicació interna i el benestar del vostre equip humà.
  • Comunicació corporativa: en col·laboració amb especialistes, us ajudem a posicionar millor la vostra empresa a través de plans de comunicació i presència online.

A Ottesa Assessors no només us oferim solucions. Us acompanyem. Cadascun dels membres del nostre equip comparteix el compromís d’atendre-us amb proximitat, empatia i professionalitat. Treballem perquè us sentiu escoltats, informats i ben assessorats.

Gràcies per confiar en la vostra assessoria a Lleida. Ens prenem seriosament el vostre temps i les vostres necessitats.